Friday 12 August 2011

Zzz . .

assalamualaikum wbt
hari ni 12 ramadhan,sekejap je masa berlalu kan,alhamdulillah aku masih lagi diberi peluang untuk menikmati keberkatan bulan Ramadhan tahun ni ^^,

biasanya bila dah habis tarawih tu mata ni mesti dah rasa berat, dalam fikiran aku alangkah bestnya kalau dapat tidur terus lepas ni,, rasa mengantuk tu memang betul2 dah menguasai diri,tak dapat nak tahan dah,tapi alangkah kecewanya bila kita dah dapat tilam dan bantal yang empuk2 belaka tu tiba2 pulak mata ni degil sangat taknak lelap,isy3 betapa seksanya rasa time tu, dahla esoknya ada kelas,kalau dalam kelas boleh pulak tidur time lecturer tengah mengajar,lena pulak tu,sampai termimpi2 pon ada! eh,melampau pulak ^^,tapi aku memang pernah pon mimpi walaupun tidur dalam kelas,isy3..


tapi bila nak tidur malam punyalah susah ,rasa macam nak nanges je,tula, selama ni kita tidur rasa macam biasa2 je,tapi bila allah tak izinkan kita tidur kita rasa macam terseksa sangat2, so bagi sesiapa yang senang2 je boleh tidur malam2 tu , aku memangla sangat2 jelez dengan korang, sedapnya tidur..huk3 kita patutnya bersyukur sebab kita dapat tidur,aku nak tidur pun paling koman kene amek feel 2-3 jam baru boleh tidur . tapi bila dah tidur tak sedar diri la pulak, melampau-lampau tidur sampai 12jam,isy3 -.-"

untungla dapat tidur,,okela selamat berbuka! ^_^
kalau nak tidur tu jangan lupe basuh kaki tangan, amek wuduk la senang cter,bace doa tidur skali,, Zzz..
wassalam ^^

No comments:

Post a Comment