Friday 19 August 2011

orang cakap aku macam dah takde kerja sebab. . .

bismillahirrahmanirahim..
aku nak citer yang harini aku da buat sesuatu yang orang2 keliling aku cakap macam aku ni dah takde kerja lain,, cube teke! haha,, aku dengan relahatinya telah memvolunteerkan diri untuk join forum CTU085 yang bertajuk : IMPAK IBADAH DALAM KEHIDUPAN SEHARIAN,hehe best kan tajuk ni?lagipun aku memang sengaja nak mengasah softskill aku yang tak seberape ni..

tajuk yang perlu aku mengupas-ngupas dalam forum ni ialah bagaimana solat itu memberi impak dalam kehidupan seorang muslim, aku rase agak makan dalam la jugak, tapi budak2 ni semua baik2 punya lah ^^




camtula ceritanya, tapi banyak jugak yang aku boleh kupas dalam ni, isnin ni nak present, ceh pastu datang pulak speaking test an, memang maveles lah ek, tapi pastu da lega dah.. boleh aku packing2 baju raye dengan hepy sambil nyanyi2 lagu raye! hehe,papepon doakan aku yang terbaik ae untuk forum aku nih, aku nih dahla gagap,haha,, k,nak carik isi dulu,kang da selesai aku bagitau isinye pulak ae! ^^,k ,wassalam  ^_^

No comments:

Post a Comment